Kirje jäsenyhdistyksille

Ruskaliiton jäsenyhdistyksien päättäjille, hallituksen jäsenille ja varajäsenille

Juhlaristeily – Olettehan ilmoittaneet osanottajamäärän Matkapoikiin !?

Ruskaliiton 40-vuotis Juhlaristeily toteutuu 24.-26.3.2014. Olette saaneet asiasta postia ja tarjouksen Matkapojat Oy:ltä. Muutama yhdistys ei vielä ole ilmoittanut osallistujamäärää tai osallistumattomuuttaan Matkapoikiin Iina Peuralle, eikä minullekaan? Lähetättehän tiedon minulle!Eilen tuli tieto, että ilmoittautuneita risteilijöitä on noin 350, todella hienoa, ja vielä puuttuu tietoja. Olen kääntänyt Teille asiasta erillisen kirjeen sähköpostilla tänään (21.11.).

Omalle ohjelmalliselle tilaisuudelle on varattu aikaa 25.3. kello 15.00-17.00 laivan ollessa satamassa Tukholmassa. Olen pyytänyt Teiltä tieoja esiintyjistä, jotta pystyn rakentamaan kiinnostavan ohjelmakokonaisuuden. Lähettäkää tietoja – esiintyjiä tarvitaan viihtyvyyden takaamiseksi! Ilmoittakaa ohjelman nimi, esityksen aika ja ryhmän suuruus.

Edustajakokous järjestetään laivassa Helsingissä, sen käytännön järjestelyihin palataan myöhemmin. Osanottomahdollisuus on myös niille jäsenyhdistyksien edustajille, jotka eivät lähde mukaan risteilylle.

Juhlalehti juhlavuoden kunniaksi

Hallituksen kokouksessa on päätetty Ruskaliiton Juhlalehden tekemisestä osaksi 40-vuotista juhlavuotta. Uskon, että jokaisesta jäsenyhdistyksestä on mahdollisuus saada kuvallista tekstiä lehden sisältöön, niin historiaa kuin erityisesti nykyistä toimintaa. Juhlalehti toimii siten myös jäsenhankinnan tukena. Ilmoitushankintaan uskon myös löytyvän mahdollisuuksia, kun hinnoittelu pidetään edullisena ja jokaisessa jäsenyhdistyksessä siihen paneudutaan. Tavoitteena voisi olla vähintään yksi ilmoitus jokaisesta jäsenyhdistyksestä! Erillisenä liitteenä ilmoitustarjous / sopimus käyttöönne ilmoitushankintaan.                                                                                                                                                     Asia ei vielä ole kiireellinen, mutta suunnitteluanne varten tiedot käyttöönne jo nyt!

Jäsenhankintakilpailu

Muistattehan menossa olevan jäsenhankintakilpailun? Tiedote asiasta on toimitettu kaikille jäsenyhdistyksille ja jaettu edustajakokouksen aineistopaketissa. Haluattehan varmistaa yhdistyksenne toiminnan tulevaisuudessakin!

Syksyn toimintakausi on päättymässä ja ensi kevät jo suunnitteilla

Uskon, että jokaisessa yhdistyksessä ensi kevään toiminnan suunnittelu on jo pitkällä. Hallituksiin on syyskokouksissa kenties saatu uusia jäseniä tuomaan uusia virikkeitä entisen toiminnan vahvistamiseksi. Pelkistettynähän toimintamme tavoitteena on tuottaa jäsenillemme toiminta-ajatuksen mukaisesti psyykkistä ja fyysistä hyvinvointia ja sosiaalista turvallisuutta.                                                                                       Yhteistä varmaan kaikille on se, että yhdistyksen tapahtumissa tavataan tuttuja ja viihdytään yhdessä.

Joulun odotuksen merkeissä,  Ruska-terveisin                                                                                                                                                                                                 Pentti Kaukonen